چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۰۶۱
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس اداره فنی و نظارت بر مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۴۷ مورد بازرسی از داروخانه‌های سطح شهر مشهد با محوریت مناطق منتهی به حرم مطهر رضوی صورت پذیرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد پرنده رضوانی اظهارکرد: در ایام نوروز بازدید مستمر و روزانه از تمامی داروخانه‌‎های سطح شهر مشهد و دیگر شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌خصوص داروخانه‌ها شبانه‌روزی و روزانه اطراف حرم مطهری رضوی که در این ایام مجوز فعالیت از ساعت ۸ تا ۲۴ را دارند در دستور کار معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کمیته غذاودارو ستاد سلامت نوروزی این دانشگاه قرار گرفته است.

رئیس اداره فنی و نظارت بر مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی در حوزه دارو برای ایام نوروز صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: با تدابیر صورت گرفته در این خصوص پیش بینی تهیه و تدارک دارو‌های مورد نیاز زائران و مجاوران امام رضا (ع) از داروخانه‌های اطراف حرم مطهر رضوی و همچنین داروخانه‌های واقع در مناطق پر تردد و مناطق تفریحی و گردشگری گردشگری و نیز سایر داروخانه‌های فعال در این ایام شده است.

بازرسی از داروخانه‌ها به صورت سه شیفته

وی ضمن اشاره به فعالیت‌ها و بازدید‌های شبانه روزی بازرسان و ناظران حوزه دارو، بیان کرد: بازرسی‌ها در حوزه دارو از تمامی داروخانه‌های فعال در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت ۲۴ ساعته و در قالب ۳ شیفت کاری ۸ ساعته در حال انجام است و خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی در حوزه دارو و تخلفات دارویی مشاهده نشده است.



رئیس اداره فنی و نظارت بر مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که در این ایام در کنار بازدید‌های مستمر از داروخانه‌ها، بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ و همچنین شکایات حضوری مراجعه کنندگان به قرارگاه‌های عملیاتی ستاد‌های خدمات سفر استان و مشهد را داریم، تأکید کرد: شکایات حضوری و تلفنی مردمی به سرعت مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و در صورتی که تخلفی در این خصوص محرز شود با فرد متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

رضوانی افزود: همچنین به جز موارد اشاره شده با قراردادن شیفت‌های فعال در این ایام ارائه خدمت در سایر فعالیت‌های مدیریت دارو و نیز سایر مدیریت‌ها و ادارات زیرمجموعه معاونت غداودارو علوم پزشکی مشهد را داریم.

وی گفت: در راستای دسترسی راحت‌تر زائران و مجاوران امام رضا (ع) به نزدیک‌ترین داروخانه فعال روزانه و شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروزی اطلاع رسانی، تهیه پوستر و پمفلت در خصوص ساعت فعالیت داروخانه‌های روزانه سطح شهر مشهد و محدوده حرم مطهر رضوی، نحوه نگهداری مصرف دارو در سفر و ایام ماه مبارک رمضان، توصیه‌های لازم در خصوص مصرف دارو مطابق با تجویز و دستور پزشک مربوطه و ... صورت پذیرفته است.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->